mandag den 10. september 2012

Fy mor!

Som det også kan ses af bloggen, er jeg kommet lidt igang med at nørkle igen. Det er bare så dejligt!!!
I går kom Bjørn op og så hvad jeg lavede. Bordet flyder med papir, perler, tape, piberensere og meget andet godt. Der lå også nogle plader bivoks - I ved dem man kan rulle lys af. Bjørn samlede en plade op og sagde: "Jeg vil rulle lys" "Men vi har ikke noget væge" svarrede jeg. "Så vil jeg lave noget andet af det her" sagde Bjørn, og nu kommer vi til det pinlige, jeg sagde "Neeej...er det nu en god ide... du ved nok... du laver aldrig noget rigtigt... du står bare og krammer og ødelægger det" Det er sgu rigtigt. Sådan sagde jeg. Fy mor... det kan du ikke være bekendt. At pille krea-lysten fra barnet... stoppe hans fantasi. Øv en dum kommentar. Man har bare ikke lov at være så sur.
Heldigvis lystrede han mig ikke og lidt efter havde han lavet denne fine lille mand.
På trods af min manglende tiltro fik jeg lov at få den lille mand. Nu kan den stå på mit kreabord og minde mig om ikke at stoppe ham en anden gang. 

3 kommentarer:

  1. Ja børn er bare fantastiske...især når de for lov at være sig selv

    SvarSlet
  2. Åh, det kender jeg s.. godt... Jeg må også tage mig sammen til ikke at komme med en sådan kommentar ind imellem... Men heldigvis er børn også meget insisterende - og vi voksne må så bare få det lært, for som du skriver, hvor er det bare vigtigt at vi ikke ødelægger deres kreativitet og nysgerrighed :-)
    Og hvor er den altså bare flot, hans mand!
    Du spurgte til pakkelegen på min blog. Tjek disse links, måske kan du stadig nå at hoppe på legen her: http://mizzzims.blogspot.se/2012/09/pakkeleg-del-2.html eller http://strikkenille.blogspot.se/2012/09/pakkeleg.html
    Kh Bodil

    SvarSlet
  3. Tak for din ærlighed. Jeg huskede også at rose ham rigtig meget bagefter, og håber det kan udligne min bummert.
    Tak for hjælp med pakkeleg...men jeg må nok vente til jeg har lidt flere læsere, hvis det skal lykkes for mig at sende legen videre.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar