torsdag den 15. november 2012

Gaver til mig!

I dag modtog jeg min gave fra en pakkeleg hos Emilie på bloggen Håndlavet kama. Legen har den ekstra sjove drejning at gaven skal vælges ud fra en farve og et tal. Jeg havde valgt lilla og 5. Og se engang.

 Tænk at den fine nonne på scooter, som jeg så et glimt af på Emilies blog forleden, var til mig


Fine ørenringe i den helt rigtige farve (som Freja er ret misundelig på) og sjove lilla engle

Og det hele krydret med en håndfuld ballonger.
Mange tak for gaverne, jeg er super glad for det hele.
Nu skal jeg så igang med at udtænke en gave til Emilie med grøn og 4.

Og så er der jo også mulighed for at legen kan gå videre. Er der en eller to af jer andre der ude, der har lyst til at lege med, så bare skriv navn, farve og nummer.

7 kommentarer:

  1. Wow for bogle fine gaver!!

    Og sikke en sjov leg - jeg vil meget gerne lege med dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt - jeg vil glæde mig til at udtænke noget til dig. Jeg skal bare have din farve og dit nummer.

      Slet
    2. Så siger jeg 13 og pink/lyserød. Og jeg skal jo have dine:)

      Slet
    3. Åhh 13... så må jeg tænke. Det med pink/lyserød havde jeg gættet på. Jeg har valgt 5 og lilla.

      Slet
  2. Hvor fint! Det var da en hyggelig leg (:
    Jeg vil da gerne være med.
    Mit tal er 3 og min farve er rustfarvet.

    Hvordan fungere det så?

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt!
      Jamen nu skal jeg en tur forbi din blog og få en ide til en pakke til dig. Når du får den, skal du finde på en pakke til mig sammensat ud fra lilla, 5 og indtryk fra min blog. Og så kan du jo prøve at køre legen videre på din blog.
      KH Signe

      Slet
    2. Fedt! Jamen så må jeg igang (:

      - Kit

      Slet

Mange tak for din kommentar