torsdag den 6. december 2012

3 gange af det hele... og 3.+ 4.vindue

Når man vælger at få mange børn... tja så får man også mange glæder og  - for at sige det lige ud - meget arbejde. Vi forsøger at skære alt det overflødige og "ikke så vigtige" væk fra vores hverdag, men det er meget lettere sagt end gjort. I går var vi til julehygge i Johannes vuggestue... i dag julehygge på Bjørns skole. Begge dele var sådanset hyggeligt, men hold nu op... det er svært at presse så meget ind i vores hverdag. Jeg ved ikke hvordan andre gør...

Men som de siger i Vigge og Rasmussens dejligt skøre "Julestjerner" på DR... Julen er hjerternes fest... 

hmmm giver det mening?

Disse hjerter er en gave jeg fik af dejlige Jane fra Brilleting for...(hjælp) 10 år siden. 

Disse hjerter har fulgt mig meget længe. Jeg klippede den til mit vindue julen efter
jeg var flytter hjemmefra. De har ikke længere hæderspladsen i stuen, men de har
været oppe hvert år og de gør mig glad.

4 kommentarer:

  1. Ved hvad du mener - var også til juleklip idag i vuggestuen - og ja det var hyggeligt...men også lidt ligegyldigt.

    Fine hjerter du har dig!

    SvarSlet
  2. Ja, og hvorfor bliver man så ved med at komme?
    For mig er det nok fordi de store selv gerne vil afsted til det på deres skole/firtidshjem, og jeg vil ikke gøre forskel - selvom Johannes nok er ligeglad.

    SvarSlet
  3. Dejligt med julepynt der vækker minder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det er også derfor jeg aldrig ville kunne holde mig til en enkelt stil hvad angår julepynt... eller anden indretning for den sags skyld.

      Slet

Mange tak for din kommentar