torsdag den 13. december 2012

Kreativ uden fordom

Dagen i dag har budt på lidt af hvert. Er tilbage på arbejde igen, men ikke helt på toppen. Havde derfor besluttet at gå tidligt, men skæbnen eller virkeligheden ville det anderledes. Kom meget træt hjem og frygtede for en konfliktfyldt eftermiddag med hovedpine og trætte børn. Men... ja jeg ved ikke helt hvordan... pludselig var jeg i kreaværkstedet med alle tre unger. Ok jeg legede mest med Johannes, men Bjørn fik kreeret denne super fine sprællemand. Det er så sjældent at han gider klippe klistre - og altid kun, hvis han selv må bestemme. Manden her er så typisk ham. Skæv og anderledes. Om den er køn...tja...


Bjørn fik lidt hjælp af mig og af denne geniale bog, som flere af jer sikkert kender.


Frejas kreationer må i se en anden dag. Hun er en rigtig Shane-pige der aldrig bliver færdig, men bliver ved med at få flere ideer.

4 kommentarer:

  1. Det er bare en Herlig mand han dér har lavet:)

    Jeg fandt den bog i genbrug forleden dag....må også snart få den afprøvet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde bogen som barn, så den vækker minder, af den gode slags

      Slet
  2. Synes simpelthen, det er SKØNT, når ungerne fortaber sig i klippeklisterverden. Den er lige nøjagtig så "skæv", som den skal være.
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må give dig helt ret. Kommer alt for tit til at blande mig i ungernes kreative udfoldelser - og det bliver de sjældent bedre af.

      Slet

Mange tak for din kommentar