fredag den 5. april 2013

En gakket gave til morfar

Min far holder fødselsdag i morgen så Freja ville gerne lave en gave til sin morfar. Vi talte lidt frem og tilbage om hvad morfar nu kunne li´. Det er ikke så let, for han har mange interesser, men vi blev enige om, at det kunne være noget med fugle... og så skulle det være noget gakket... for morfar er lidt gakket. Vi kiggede på hvad der var i krearummet og jeg kom til at tænke på at flere bloggere viste nogle fine kyllinger lavet på små træ figurer fra Grene.
Freja gik i gang med at male...


...og så ville Johannes også være med. Som I kan se fik han fremstillet en fin kylling der også blev pakket ind.


Frejas kyllinger så således ud da vi måtte holde spisepause.


Efter aftensmaden arbejdede Freja videre mens jeg lige skulle rydde op i køkkenet. Da jeg kom op så den gakkede gave sådan ud.


Læg mærke til at det nu også er en æske med en lille æske på... Børn er fantastiske



2 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er de fine...
    Fantastisk ide... De er bare for lækre... Ville ønske at dagen ikke var booket op, for så skulle jeg afsted til nærmeste søster G.
    Hun er skøn din datter.
    Han kan da kun blive glad for den fine gave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja hun er sej og er det ikke sjovt som fantasien slippes løs når ikke mor er med.

      Slet

Mange tak for din kommentar