onsdag den 25. april 2012

Lidt løvemor er man vel!!!

Vi er begyndt at øver selvtransport med den store. Dvs. at han skal lærer at komme selv fra sin skole i Valby til vores hjem i Vanløse. Foreløbig øver han sig i turen med toget, som han er van til at tage sammen med enten mig eller min mand. Mandag fulgte hans pædagog ham fra skole og med toget. Jeg stod på Vanløse st. og ventede. Allerede tirsdag havde han mod på at prøve togturen selv. Altså, pædagogen fulgte ham til Valby st. og jeg stod på Vanløse. Og det gik så fint. J

Men lidt løvemor er man vel så jeg stod der i god tid. Og da pædagogen først kan følge ham kl. 16, var jeg nød til at have de to andre unger med - ellers ville de blive hentet meget sent. Hvad gør man så?



Jep... Godt med puder og tæpper i Christianiaen - ungerne oven i - kan vi mon være i elevatoren på stationen? - jo det gik. Hvem har også sagt at eftermiddagsleg skal foregå hjemme i stuen? Så midt i togaflysninger og travle mennesker på vej hjem fra arbejde, sad vi og hyggede. Fik godt nok nogle "har hun tænkt sig at skulle have den der med toget-blikke"

Men glæder mig nu alligevel til han kan finde helt hjem selv.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes sgu at du er sej, dejlige Signe! Hep hep! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak. Jeg følte mig også som en supermor.

      Slet

Mange tak for din kommentar