lørdag den 23. februar 2013

Gode minder... Og visuel forberedelse

Efter en rigtig streng uge på arbejdet, er det dejligt at kunne tænke tilbage på sidste lørdags super fest.  Vi har i løbet af ugen fået hilsner fra mange af dem der var med, og alle siger at de synes det var så hyggeligt, børnevenligt og samtidig festligt. Dejligt at høre. Og hvorville jeg gerne spamme jer med billeder, men jeg har ingen. Som sagt fik jeg ikke taget nogen, for jeg havde for travlt med at hygge mig.

Men noget jeg kan vise frem er, hvordan vi forsøgte af forberede Bjørn (og andre hel eller halv autister) med en visuel plan for aftenen. Det giver overskud til alt det sjove, når man ved hvad man skal.

3 kommentarer:

  1. Dejligt I havde en god aften :) Det er smart det med billeder for at vise hvordan dagen skal forløbe, det brugte de også i den børnehave mine drenge gik i da de var børnehavebørn, der kom mere ro på børnene når de viste hvad der var planlagt for dagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige netop. Jeg tror at de fleste, godt kan lide at vide, hvad de skal - både børn og voksne. Diagnose eller ej.

      Slet
  2. Ja det ville jeg også gerne - men mangler evnerne :-)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar