onsdag den 18. september 2013

20 spørgsmål

Kan det være så svært? 
Ja, når man er mig kan det. Jeg så de 20 spørgsmål hos Christina, og fik lyst til selv at svare på dem, men kunne jeg nu det? Jeg mener dette er jo også en blog om autisme og folk der klikker ind for at læse, kommer vel efter et seriøst budskab....Jeg burde altså snart skrive et indlæg om autisme og ikke alt det der krea-halløj. Og den der Smash book, har da også fyldt lidt rigeligt på det sidste. og hvad nu hvis... og burde jeg ikke.... og...

Nej STOP.

Så svært behøver det ikke at være. Jeg blogger vel mest for mig selv og læsere kan jo bare springe over det de ikke goder læse. Så her kommer de 20 spørgsmål til mig.

1. Kan du lide kinesisk mad?
Jeg tror jeg kan lide alt mad.

2. Kan du lide kaffe? 
Indtil jeg var gravid med Freja (og var 26 år), kunne jeg nærmest få kvalme bare ved tanken om kaffe. Nu kan jeg ikke leve uden

3. Sover du på en speciel måde?
Helst halvt på højre side, halvt på maven.

4. Kan du spille poker?
Teknisk set ja, men jeg duer ikke til at lyve, så...

5. Vil du have børn?
Nu har jeg jo tre skønne unger, men man kan aldrig vide om der kommer flere.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
Nej 

7. Foretrækker du havet eller en pool?
Gå ved havet, lege med ungerne i poolen

8. Hvad bruger du flest penge på?
Kaffelatte

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
Gray's Anatomy (Gray's hvide verden)

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
Min gode ven Kenneth, som altid får mig til at le, både af det komiske og det tragikomiske.

11. Hvordan er din ringetone?
"Cosy In The Rocket" (Titelsangen fra Gray's Anatomy)

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
Nej. Vi brugte arve-tøj og var fire søskende, så tror alt er slidt op.

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
En LEGO duplo mejetærsker, som af og til optræder som Postmand Per's bil.


14. Flirter du meget?
Nøøøjooo

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
Nej. Her ikke kørekort.

16. Hvilken bog var den seneste du læste?
"Særligt sensitive mennesker" af Elaine N. Aron, var den sidste jeg læste i, men den sidste bog jeg har læst færdig er "Superwomen er en følelse" af Anette Ellegaard. - hvis altså ikke det gælder, at jeg har læst en Monster High-bog forde to store.

17. Læser du avis?
Lidt i Kristelig dagblad, men ikke så meget jeg gerne ville.

18. Synger du i bilen?
Vi har ingen, men jeg synger af og til på cyklen

19. Kan du danse tango?
Lærte engang argentinsk tango... Men det er maaange år siden

20. Er du glad?
Hmm... Den var svær. Udadtil tror jeg nok, jeg oftest virker glad. Men jeg har også en trist side der fylder i mit liv.

4 kommentarer:

  1. Hej Signe,
    Det var hyggelig læsning - Jeg synes altid det er rart, når man hører lidt om dem der er bag ved bloggen og jeg holder særlig meget af netop din blog, fordi du både smasher (he he)og skriver om autisme ... og lidt om dig!
    Også tusind tak for din søde kommentar på min blog - Jeg har rykket de mere personlige indlæg over på en anden blog, for ligesom at kunne holde det lidt adskilt. Så hvis du har lyst til at følge mig dér, hedder den detrenecirkus.wordpress.com - der skriver jeg netop om spanien (kommer vel til det ...?) og alt det andet. Emilie

    SvarSlet
  2. Tak.
    Jamen så forstår jeg bedre, den blog må jeg da lige forbi.
    KH Signe

    SvarSlet
  3. fedt at du valgte at lege med og jeg sad altså og smilede over nogle af dine svar. F.eks. mejetærsker/postmand pers bil:-) og også det med at du ikke kunne lide kaffe og nu kan du ikke leve uden. Mht. at være glad så skal sådan en som mig virkelig værdsætte at være så grundglad som jeg er. Jeg har selv haft en meget sort periode for mange år siden - jeg glemmer det aldrig og ønsker det ikke for nogen! I starten var jeg bange for at få det sådan igen, men nu er der gået 14 år med at være glad, så jeg satser på at det fortsætter:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var jo fordi jeg synes det var hyggeligt at læse de 20 spørgsmål og svar hos dig.
      Dejligt at høre om din glæde - livsglæde. meget bekræftende.

      Slet

Mange tak for din kommentar