søndag den 8. september 2013

Smash-forelsket

Fredag aften sad jeg og kiggede lidt rundt i blogwill, og faldt over dette opslag på The Puk Projekt. En reklame for en workshop i Smahs book. Humm mon det var noget for mig? Jeg der nyder at klippe-klistre, men ikke rigtig kan finde på, hvad jeg skal stille op med de færdige collager.
Jeg klikkede lidt ferm og tilbage. Hvad er Smashing egentlig? Hvor og hvornår var denne workshop? Og havde jeg huld i kalenderen? Jo torsdag den 12. var ledig og Roskilde inden for tog-afstand. Var der mon ledige pladser? Jo minsandten, og vipti vupti var jeg tilmeldt og glæden begyndte at vokse. 
I løbet af aftenen var jeg forbi både pinterest og youtube. Tænk at jeg aldrig har hørt om noget, der tiltaler mig så meget... og er så stort Over Ther.
Jeg kunne se, at jeg ville få en Smash book, på workshopen, men blev mere og mere ivrig efter at komme igang straks.
Lørdag stod i familiens tegn, men selvom det var hyggeligt at være i svømmehal alle fem, og bagefter istandsætte cykel til Freja, blev lysten til at prøve af fremstille min egen Smash book, ved med at rumstere i mit hovede. Og sidst på dagen lykkedes det mig at finde tid til projektet.







Jeg skal vist lige have lidt styr på at sy i papir




Jeg er så glad og stolt over resultatet. Det er simpelhen kærlighed ved første blik. Jeg mangler stadig at lave et omslag, men skal nok vise den færdige bog frem, når jeg når så langt.

Nu glæder jeg mig bare til at få flere fif og ideer på torsdag, og måske få lidt styr på, hvad jeg vil komme i bogen. Skal den være dagbogs-agtig, huskeliste-agtig, Ideudviklings-agtig, identitets-agtig eller en blanding af det hele?

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Og heldige dig der skal afsted ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, jeg føler mig også vildt heldig :-)

      Slet
  2. Det ser spændende ud, skønt du skal af sted på workshop :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg glæder mig også som et lille barn

      Slet
  3. Ihh takt være . Det var dejlig inspirerende. Dejligt at være sammen med ligesindede - ligesom når vi ses :-)

    SvarSlet
  4. ♥ ♥ ♥ mere enkelt kan det ikke siges.......

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar