torsdag den 3. maj 2012

Fødselsdagsklar

Så blev flagguirlanden færdig og kom op at hænge - og lige i tide til lillebrors 1 års fødselsdag i morgen. 
Allerede i mandags hængte jeg to andre flagguirlander op. Én indkøbt i Søstrene Grene, til brug ved netop fødselsdage, og én som mine forældre havde med hjem fra Tibet. Det er i virkeligheden bedeflag - men skidt pyt. De pynter også til fødselsdage - og skulle der falde en bøn af til os, så skader det nok ikke.

Jeg har filosoferet lidt over om man godt kan hænge flag op fire dage før en fødselsdag. Jeg ved bare at jeg ikke er overskudsagtig nok til at huske det på dagen. Så ville det bare gå som med det firetals-lys som jeg købte til min datters fødselsdag en gang. Det ligger stadig i skuffen, og hun er altså syv år nu.

7 kommentarer:

  1. Forsinket, men stadig, KÆMPE tillykke med fødselsdagen hjemme hos jer! :-) Jeg er helt vild med din fine flagranke, og synes det er HELT ok at komme sig selv i forkøbet og hænge flag op i god tid. Dét er vel også et godt tegn på overskud!

    Ha' en dejlig dag, skønne Signe!

    KRAM

    SvarSlet
  2. Tak kære Jane
    Du har ret - det handler om at anskue livet fra den positive og selvaccepterende vinkel.

    Stort knus til dig

    SvarSlet
  3. Sikke en hyggelig side Signe! så fyldt med ideer om mangt og meget og så skønne farver! Jeg tror du har en forfader fra Mexico med alle de varme farver! jeg kigger med. Kh Birgitte

    SvarSlet
  4. Og så kender du Jane! Det gør jeg ikke sådan personligt, men Rose gør - sådan via internettet;-)

    SvarSlet
  5. Tak Birgitte
    Er Rose, som Jane skriver om, så jeres dejlige Rose? Hvor sjovt. Jane gik på N.Zahles semenarium sammen med mig - men så flyttede hun desværre til Jylland øv.
    KH Signe

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig kan man hænge et så skønt flag op 4 dage i forvejen. Herhjemme er det vist 4 dzage efter det plejer at komme til at hænge (hi hi) Knus Heidi

    SvarSlet
  7. Tak... og jeg kan betro dig at de også hænger der endnu :o)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar