søndag den 27. januar 2013

Transportabel garage

Jeg så en fin transportable garage på pinterest og synes ideen var så god at jeg måtte lave en til lille Johs. Men nu er det jo sådan at jeg ikke har rørt min symaskine i mange, mange måneder - jeg kan simpelthen ikke svinge mig op til det - så det havde lange udsigter med det projekt. Johs ville måske være vokset fra ideen før min symaskine-krise er ovre. Derfor viste jeg billedet til min mor og se engang hvad hun kreerede til Johs i julegave.

(Grunden til at jeg først viser billedet nu er, at garagen ikke var syet helt færdig til jul og da vi fik den med hjem til helligtrekonger, kom jeg til at lægge den et sted, hvor jeg da helt sikkert ville kunne huske at jeg lagde den!!! Jeg fandt den først igen i dag)

Hermed er ideen givet videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar