lørdag den 26. maj 2012

Overskud - ja tak!

Pyh!!! Er lige nu (forhåbentlig ved at være færdig med) en periode, hvor lillebror vågner og skriger i en time til halvanden, hver nat. Pyh det er hårt. Når jeg ikke får sovet går det på mit humør med det samme. (ikke så mærkeligt) Selvfølgelig tager det også alt mit overskud og min energi - altså det jeg ikke bruger på arbejdet og det huslige og de tre søde (og mega krævende) unger. Jeg har abselut ikke overskud til at lege kreativ, hvilket jo er det der giver mig ny overskud og glæde. Det får jeg selvfølgelig også af andre ting, så som gode hyggelige stunder med mine børn. Stunder der får mig til at føle mig som en god mor i en god familie. Men de er også en mangelvare, når jeg ikke får sover.
Altså jeg havner i en humørmæssig nedadgående spiral.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar