tirsdag den 27. november 2012

Sidste del...

... Af historien om min første Give Away
Den 1. november trak jeg vinderen af min første Give Away: To børneveste i valgfri farve, valgfri garn type og valgfrie knapper. Louise var den heldige og hun valgte to veste i uld i hhv. grøn og brun. Knapperne var ligemeget. Desværre lå de kære strikkedamer ikke inde med særlig meget forskelligt uldgarn. Efter lidt mailkorrespondance med Louise fandt vi en løsning der hed lys vissen grøn og koksgrå. Nu håber jeg bare at Louise og hendes søn bliver glade for resultatet.



2 kommentarer:

  1. Hej Signe. Vestene er lige kommet med posten, og nøj hvor er de fine og lækre. Tusind tak! Den lille fyr er allerede iklædt den grønne, og den passer perfekt! Hils Kirsten og sig til hende, at de virkelig har bragt glæde.
    Kh Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt. Jeg vil bringe din glæde videre til Kirsten
      KH Signe

      Slet

Mange tak for din kommentar